Ik heb een vraag.

Lees hieronder verder voor de meest gestelde vragen.

Is je vraag nog niet beantwoord? We helpen je graag verder, onderaan deze pagina vind je ons contactformulier.

Heeft mijn bestelling succesvol plaatsgevonden?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je automatisch een bestelbevestiging via e-mail. Als je deze hebt ontvangen, kun je er zeker van zijn dat je bestelling correct is ontvangen. Als je de bestelbevestiging niet in je inbox ziet, wacht dan nog 10 minuten of controleer je spammap.

Als je na een half uur nog steeds geen bestelbevestiging hebt ontvangen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Wat betekend product uitverkocht?

Wanneer er bij een product 'uitverkocht' staat, betekent dit dat het product momenteel niet op voorraad is. Je kunt indien gewenst er voor kiezen om onder de productbeschrijving je e-mailadres in te vullen, zodat je direct op de hoogte gesteld gaat worden wanneer het product weer terug beschikbaar is.

Hoe werk het verlanglijstje♡

Dit is een functie waarmee je items die je interessant vindt kunt opslaan voor later.

Het verlanglijstje is handig voor het bijhouden van items die je misschien later wilt kopen, of om cadeau-ideeën te delen met vrienden en familie.


1. Toevoegen aan verlanglijstje: Wanneer je een product tegenkomt dat je interessant vindt maar nog niet wilt kopen, kun je het toevoegen aan je verlanglijstje dit doe je door op de knop "Hartje" te drukken. Het product is nu aan je verlanglijstje toegevoegd en zal hierin bewaard blijven. 


2. Beheren van verlanglijstje:          Je kunt op elk moment je verlanglijstje bekijken en beheren door naar de pagina met ♡verlanglijstje te gaan. Hier kun je items toevoegen en verwijderen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

NEDERLAND:

De verzending van pakketten naar Nederland is gratis bij bestellingen vanaf €49,-. Voor bestellingen onder dit bedrag bedragen de verzendkosten €4,95.

BELGIË:

De verzending van pakketten naar België is gratis bij bestellingen vanaf €59,-. Voor bestellingen onder dit bedrag bedragen de verzendkosten €7,95. 

Wat zijn de levertijden?

Wij streven ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk bij jou te bezorgen. Normaliter zal je bestelling doorgaans met 1 a3 werkdagen bij jou thuis zijn. Hoewel we ons best doen om alles vlekkeloos te laten verlopen, kan er af en toe vertraging zijn bij de bezorgdienst met name rond de feestdagen.

Wil je een product retourneren? Hoe gaat het in zijn werk?

Geen enkel probleem! Je hebt bij ons een zichttermijn van 14 dagen, conform de geldende wetgeving.
Stuur ons vooraf een e-mail met vermelding van de retourzending naar info@leefvegan.nl of gebruik het contactformulier onderaan deze pagina.

Wij sturen je de verzendinstructies toe.
Stuur het product ongebruikt binnen deze termijn in de originele staat en ongeopende verpakking terug naar ons. Zorg ervoor dat het stevig verpakt is om verspilling te voorkomen.
Let op: Producten zoals wasbaar maandverband, menstruatiecups, borstels, kammen, en huidverzorgingsproducten kunnen vanwege hygiënische redenen niet worden geretourneerd, zelfs niet als de verpakking ongeopend is. Hierbij willen we voor al onze klanten geen risico´s lopen, ieder die bij ons beteld weet zo zeker geen opengemaakt product in handen te hebben.

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening.
Je bent niet verplicht een reden op te geven voor de retourzending, maar we stellen het zeer op prijs als je ons feedback geeft om onze webshop en ons assortiment te verbeteren.

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Betalen is eenvoudig. Je kan bij ons betalen met de volgende betaalmethoden: IDeal, Bancontact. Je kunt ook rechtstreeks overschrijven. Zodra de betaling bij ons binnen is, versturen wij je bestelling.

 

Bij keuze overschijven:

Ons rekeningnummer is NL24INGB 0106 2060 52, ten name van Leef Vegan. Vermeld alsjeblieft het bestelnummer bij de beschrijving, zo kunnen we je betaling snel koppelen aan je bestelling en deze sneller verwerken.

Wat moet ik doen als er problemen zijn?

Is er een probleem met je bestelling? Dat is heel vervelend. Graag lossen wij dit zo snel mogelijk voor je op.

Neem binnen drie dagen na ontvangst contact met ons op via e-mail (info@leefvegan.nl) of gebruik het contactformulier onderaan deze pagina.
Bij beschadiging: Maak foto's van de schade en de doos met het verzendlabel voor een snelle afhandeling van je klacht. Maak  hierbij een dichtbij foto en een afstandsfoto en stuur deze direct erbij mee in het contactformulier.


We streven ernaar om eventuele problemen binnen redelijke grenzen naar tevredenheid op te lossen.